neděle 18. prosince 2011

Minulý týden

Zdravím všechny ...
nejprve musím podotknout, že tento předvánoční shon je pro mě trochu netradiční a hodně unavující, jelikož máme v práci toho kvanta, díky dlouhodobé nemocenské, tak mi moc času na zábavu nezbývá, ale i přesto jsem pár fajn akcí zažila...
Ve čtvrtek jsem byla na vánočním večírku naší banky, tak to jsem si hodně užila, i když to bylo po práci a skoro na konci týdne, bohužel nikomu z organizátorů nedošlo, že by to bylo lepší pro všechny v pátek. Hodně jsem si pochutnala na rozmanitém jídle a pití, dlouho jsem nezůstala, ale i tak bylo fajn, jen tak posedět a pokecat se všemi, které na chodbách tak často nepotkávám.
Hi all ...
First I must say that this pre-Christmas rush is a little unusual for me and a lot of tedious, since we have oodles of work due to long-term sick leave, so I have much time left for fun, but I still experienced some good events ...
On Thursday I was at a Christmas party of our bank, so I enjoyed a lot, even though it was after work and almost at the end of the week, but unfortunately none of the organizers did not realize it would be better for all on Friday. Much I enjoyed the diverse food and drink, I did not stay long, but it was nice to just sit and chat with all that in the hallways so often nepotkávám.



tričko F&F, pásek od babičky, náramek - dárek od kamarádky, kalhoty Terranova, hodinky Tommy Hilfiger měla jsem i můj kožíšek z H&M, ale na fotce je už ukázán dříve : ))))


Další akcí co jsem prožila, byla teď v sobotu, měli jsme už déle koupené lístky do divadla na Ondřeje Havelku a jeho kapelu Melody Makers, bylo to úžasné, ztvárnění doby Oldřicha Nového a jeho styl, byl úchvatný, vřele doporučuji ....
F & F T-shirt, belt from my grandma, bracelet - a gift from a friend, pants Terranova, Tommy Hilfiger watch and I had my coat from H & M, but the picture is already indicated previously:))))


Another event that I experienced was now Saturday, we had already bought tickets to more theaters Ondřej Havelka and his Melody Makers band, it was amazing rendition of New time Ulrich and his style was breathtaking, I highly recommend ....




tričko F&F, šaty Terranova, pásek Ann Chritine, legíny Terranova, punčochové podkolínka Baťa, hodinky Tommy Hilfiger, prsten New Yorker, psaníčko Tommy Hilfiger


Víkend jsme s přítelem završili masáží u masérky, tak jsme si konečně odpočinuli, tak prosím všechny, dostatečně odpočívejte a neberte tak vážně vánoční přípravu, já se o to pokouším, ale moc mi to nejde : ))), nejraději mám vše hotové hned, ale dost dobře to nejde. 


hezký poslední týden před vánoci : )))
F & F T-shirt, dress Terranova, Ann Chritine belt, leggings Terranova, Bata podkolínka hosiery, watches, Tommy Hilfiger, ring the New Yorker, Tommy Hilfiger love letter


A weekend with a friend we have completed the masseuses at massage, so we can finally rest, so please everyone, do not take enough rest and prepare Christmas so seriously, I'm trying this, but I'm not much:))), I wanted everything done now, but it is not good enough.

nice last week before Christmas:)))

1 komentář:

  1. A jde to nebrat přípravu na Vánoce vážně? Ty jsi vzorný příklad, že moc ne :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře