pondělí 16. ledna 2012

Oslava narozenin s rodinou, nový střih, kino, nákupy, lyže ...
Zdravím všechny po víkendu, dnes jsme měla dovolenou, tak mám čas vám všem popsat víkend a dnešní lyžovaní. Stihli jsme toho opravdu hodně, v pátek jsem byla na poradenství s vlasy a zastřižení konečků, jak se vám líbím? Dále jsem dostala krásný dort a byl vynikající. Včera jsme šli s přítelem do kina na film Sherlock Holmes - Hra stínů. Hned jak jsem zahlédla v programu tento film, už jsem jásala, že bych na něj ráda šla, mám ráda tu dobu a rozvážné řešení zapeklitých případů, ale toto ztvárnění vlastně už druhého natáčení novodobého Holmese, tak to mě trochu zklamalo, dobu sice filmaři zachovali, ale zbytek mi připadal hodně novodobý a možná bych i polemizovala o vůbec existujících zbraních v té době a efektech nevím byla jsem z toho rozpačitá, ale rozhodně neodrazuji. 
Pak jsme stihli projít pár obchodů, tak že jsem si koupila v Reserverdu bomba oranžové šaty jen za 200 Kč, v Takko fashion bílé tričko za 150 Kč a v Terranově skořicové kalhoty za 200 Kč a v H&M dva laky na nehty (růžový a červený) jen za 30 Kč,konečně se mi povedlo sehnat krabici na klobouky, mám radost : )), slevy jsou super!
Dnes jsme si volný den moc užili na krásném prašanu na svahu na Čeladné na chatě Kociánce, vřele doporučuji, je to cenově dostupné a blízko Ostravy. 
Hezký týden všem : )))

Birthday celebration with family, new haircut, cinema, shopping, ski ...
Hi all after the weekend, today we had a holiday, so I have time to describe to you all weekend and today's skiing. We managed it a lot, on Friday I was in counseling with her hair and trim the ends as you like me? I also got a beautiful cake and it was excellent. Yesterday we went to the movies with a friend to film Sherlock Holmes - The Game of Shadows. As soon as I saw this film in the program, I rejoiced that I went at it like, I like this time and prudent solutions zapeklitých cases, but this rendition was actually the second film of the modern Holmes, so it was a little disappointed, for although the filmmakers kept but the rest seemed very modern and maybe I also disputed the weapons of all existing at the time and I do not know effects of which I was embarrassed, but it certainly does not deter.
Then we managed to walk a few shops, so that I bought in Reserverdu bomb orange dress only for 200 CZK, Takko Fashion White T-shirt for 150 CZK, and Terranova cinnamon pants for 200 CZK and H & M two nail polishes (pink and red) only 30 CZK, finally I managed to get a hat-box, I am happy:)), discounts are super!
Today we have much enjoyed the day off on a beautiful powder on the slopes in Celadna Kociánka at the cottage, I highly recommend, it's affordable and close to Ostrava.
Have a nice week everyone:)))






 šátek H&M, brož New Yorker, kabelka H&M, šaty a pásek vintage
H & M scarf, brooch New Yorker, H & M bag, dress and vintage belt

Kalhoty Terranova, bílé tričko Takko, šaty Reserved, laky H&M

Terranova pants, white shirt Takko, dresses Reserved, varnishes H & M



čepice Alpine Pro, bunda Husky, rukavice Rock Point, kalhoty Rossignoll
The Alpine hat, jacket Husky, Rock Point gloves, pants Rossignoll



1 komentář:

  1. Nová Katka je krásná :o) ten dort je úchvatný. :o) Já byla s Holmesem spokojená, film se mi líbil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře