úterý 3. dubna 2012

Nákup...
Dnes jsem se neplánovaně stavila po práci do Lindex a zjistila jsem, že tam mají opět docela velké slevy a výběr. Celý měsíc březen jsem vydržela si nic nekoupit, tak jsem to dnes porušila a řekla si, že si něco hezkého zasloužím, když jsem dostala pochvalu v práci. Koupila jsem si v Lindex halenku trochu širšího střihu s potiskem a v kombinaci bílo-modro-červené, tu mám nejraději: ). Zepředu je to ze saténu a vzadu z bavlny. Už se těším jak si ji obléknu k bílým kalhotám, nebo modrým legínám, a nebo k červené sukni. Ještě jsem si tam vyhlídla zelené kalhoty na léto. Jak se vám líbí? 
Hezký večer všem a děkuji za komentáře
Purchase ...
Today I unexpectedly stopped after work to Lindex and I found that there are again quite large discounts and selection. The entire month of March, I stood not buy you anything, so I failed it today and said that you deserve something nice when I get compliments at work. I bought the shirt Lindex cut a little wider, and in combination with printing white-blue-red, that I prefer:). Front is on the back of the satin and cotton. I can not wait to take it to wear white trousers, blue or legginns, or a red skirt. I'm find there green pants for summer. How do you like it?
Good evening everyone and thank you for your comments.











4 komentáře:

  1. je moc hezká, mám ráda takhlee jemné vzory :) sleduji tě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná halenka, taková úžasně něžná:-). Myslím, že jsi udělala moc dobře:-P

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná halenka :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře