pondělí 28. května 2012

PINK : )
ahoj, jak se máte? Děkuji za přibývající čtenáře a komentáře, moc to pro mě znamená a žene mě to psát dál.
Dnes vám představím lehký outfit tvořený z lehkých růžových kalhot se zapínáním vzadu, lehká halenka a žabky, toto jsem měla na sobě v neděli na rodinné návštěvě. Bylo mi v tom moc fajn, navíc sytě růžovou má hodně ráda a budu jí mít jako druhou barvu na svatbě, nechte se překvapit. 
Nosíte taky plátěné kalhoty? Vrátila jsem se i k zapleteným vlasům, jako ze školních let: ). 
Hezký týden všem 
PINK:)
hello, how are you? Thank you for increasing readers and comments, much it means to me and drives me to write on.
Today we introduce a lightweight outfit consisting of light pink pants with zipper back, light shirt and flip-flops, that I wore on Sunday for family visits. I was in that very nice, also has deep pink very much and I have her as a second color to the wedding, be surprised.
Do you wear linen pants, too? I went as well as braided hair, as the school years:).
Have a nice week to all






Svetr Reserved, halenka Lindex, kalhoty a kabelka H&M, žabky Itálie, náramek a gumička KIK, pásek Croop
Reserved sweater, blouse Lindex, pants and bag H & M flip-flops Italy, the bracelet and the rubber band KIK, belt Croop

11 komentářů:

  1. Ty kalhoty jsou parádní stejně jako ty sandálky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kate,
    plátěný kalhoty mám moc ráda. V létě je ze sebe skoro nesundavám ;-). Tvůj dnešní outfit je ležérní, parádní a botičky mě úplně uchvátily! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Thanks for visiting my blog! I like your pants, beautiful color :)

    Pozdrowienia od sąsiadki z Polski ;)
    - Pozdrowienia od sąsiadki z Polski ;) -

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Kate, nádherná kytička ve vlasech a úžasný topík. Jé, na podobná trička mám těžkou úchylku:-).
    Jinak děkuji za přání a jak vidím, blog se Ti také krásně rozjíždí. Takže hodně úspěchů:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pink pants make the world a better place.

    http://countmybones.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Love the pink pants and sandals. Now following.

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. your shoes are beautiful, feminine and delicate! greetings from the neighbors from the Polish!

    just started writing a blog about fashion, but you are cordially invited! http://lenka-street-fashion.blog.pl/2012/05/29/denim/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné sandálky. Tmavá růžová vede! Kalhoty ti závidím ;-) / moc hezké

    Jsem moc zvědavá na to svatební!

    OdpovědětVymazat
  9. Katuško jsi úžasně sladěná, ta hlalenka je moje srdcovka :O) a ty sandálky, no něco úžasného. Vypadáš fantasticky

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře