úterý 28. srpna 2012

Pruhy a černá

Tak a jsem tady zase po nějaké době, k prodlevě došlo kvůli problémům s internetem, což mě hodně štvalo, snad už vše pojede, jak má. 
Děkuji za potěšující komentáře v minulém článku, lichotí:).
Představuji vám černou sukni, která má vepředu zapínání na knoflíky obalené látkou, pruhované tričko (modro-bílé), svetr a mašličky, k tomu pohodlné baleríny, v ten den jsem toho měla hodně na zařizování.
Užijte si poslední slunečné dny. Těším se na komentáře, pa
So here I am again after some time, the delay was due to problems with the internet, which makes me very angry, perhaps, everything was going as it should.
Thank you for your encouraging comments in the last article, flattering :).
I present to you a black skirt that has a front fastening buttons wrapped in cloth, striped shirt (blue-white) sweater and bows, the comfortable ballerinas, on that day I had a lot of the arranging. Enjoy the last sunny days. I look forward to comments, pa







Svetr F&F, tričko Terranova, pásek Reserved, sukně New Yorker, boty Next, kabelka vintage, hodinky Breitling, náramek - dárek 
F & F Sweater, Terranova shirt, belt Reserved, skirts New Yorker, Next shoes, vintage handbag, Breitling watches, bracelet - gift

4 komentáře:

  1. ahoj, zvu Tě na svojí giveaway :)) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form budu ráda, když se zapojíš ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Kate, posledni dobou jsem toho mela opravdu hodne, takye jsem nestihala prubezne komentovat, ale ted si to musim vynahradit.
    Tvoje posledni outfity vcetne dnesniho jsou naprosto dokonale a celkove Ti to strasne moc slusi. Hnedy outfit je super elegantni, proste mlada pani byznysmenka:) a ty stribrne saty z vaseho vyroci jsou naprosta bomba!

    www.chicsicily.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky, děkuji moc za milé komentáře , moc mě těší a od tebe Janci dvojnásob, Kate

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře