čtvrtek 13. prosince 2012

Procházka a pečení

Ahoj všem, jak zvládáte předvánoční shon a stres? Já to letos pojala trochu klidněji, mám od středy dovolenou, tak se snažím každý den něco udělat doma, navštívit dobré kamarádky, ještě stále dokupuji dárky, ještě mi pár chybí. Dnes se mi povedlo stihnou procházku se psem v zasněžené krajině, bylo úžasně a vůbec mi nebyla zima. Večer když jsem se vrátila od rodičů, tak jsem se pokusila upéct už druhou várku perníků, kdo mě zná, ví, že nejsem žádná kuchařka ani pekařka, ale vždy když už se odhodlám, tak to kupodivu chutná dobře a dá se to jíst, teda cituji okolí. Dnes tedy perníky, které jsem udělala různých tvarů a ozdobila mandlemi nebo cukrovým zdobením. Recept je velmi jednoduchý, pokud ho někdo budete chtít napište mi do komentářů, jinak manžel měl vyfotit mé sobí leginy a měkoučké papučky, uvidíte co je především v záběru. Hezký večer:).
Hi all, how you handle Christmas rush and stress? I conceived this little calmer, I leave on Wednesday, so I try every day to do something at home, to visit good friends, still buys gifts, I still miss a few. Today I managed to walk they caught the dog in a snowy landscape was amazing and I was not cold at all. In the evening when I returned from my parents, so I have tried to bake a second batch of gingerbread, who knows me, knows that I'm not a cook or baker, but every time you dare to, so it tastes surprisingly good and can be eaten, that is quote surroundings. So today, gingerbread, which I have done a variety of shapes and decorated with almonds or sugar decorations. The recipe is very simple, if someone you want to write me in the comments, or take a picture of my husband had reindeer leggings and cuddly slippers, you will see what is all in the frame. :) Have a nice evening.












10 komentářů:

  1. Celkem zvládám, ale komentovat pak už nestíhám. Jinak vtipné leginy, krásné perníčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já se snažím to i to, ale někdy to nejde : )

      Vymazat
  2. Ty legíny jsou super! :)
    Zatím také stíhám a nehoním se za ničím, ale bohužel nestíhám komentovat na blozích. Tak snad se to zlepší, protože teď před Vánoci je to navíc i pořád nějaká akce nebo večírek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pejska strasne zavidim, je krasnej !!:)) LL. *
    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné! Cukroví vypadá super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrasne fotky...uplne z nich dycha ta predvanocni pohoda.
    A pejsek na snehu...neskutecne roztomile!!!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší Ti to u toho pečení. Jsi skvělá. Vypadá úžasně :O)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře