neděle 7. dubna 2013

Pánská móda

Chtěla bych se dnes zaměřit na otázku muži a jejich móda. Jak jsou na tom vaši partneři, muži, nebo kamarádi? Taky okolo sebe zjišťujete, že se muži začínají taky poohlížet po tom co budou mít na sobě a kde se například dá dobře nakoupit, popřípadě i k sobě něco sladit? Já si toho začínám všímat už déle, ale hlavně u mladých kluků, ale u starších mužů, nebo i u mužů středních let jsem tuto vášeň pro módu postrádala. Je mi jasné, že chlap nebude každý den řešit, jestli mu ladí svetr a tričko, ale vypadat chic, že si žena jdoucí okolo může říct, jo, tak ten má styl, přece musí lichotit ne? Já mám ráda mužskou eleganci, kterou získají právě třeba polo tričkem se svetrem, plátěné kalhoty, na jaře a létě mokasíny a třeba sportovnější sako. Řekla bych, že vzorovým příkladem jsou Italové a Francouzi. Bylo by fajn, kdyby je naši čeští muži následovali, ale myslím, že jsou na dobré cestě. 
Tady máte pár ukázek a mějte hezký vstup do nového týdne:).
I would like to focus today on the issue of men and their fashion. How are they your partners, men or friends? Also around you discover that the men are starting too look for what they wear and where, for example, can be good to buy, or something harmonize well together? I'm beginning to notice any longer, but mainly in young boys, but older men, or even middle-aged men that I lacked passion for fashion. It is clear to me that a guy will not solve every day if he fits a sweater and shirt, but chic look that goes around a woman may say, yeah, he has a style, do not be flattered? I like masculine elegance, you will just need polo shirt with a sweater, chinos, spring and summer moccasins and be sporty jacket. I'd say perfect example of the Italians and the French. It would be nice if it is our Czech men followed, but I think they are on the right track. Here you have some samples and have a nice start to the week :).

2 komentáře:

  1. Už zase vymýšlíme, kam zajít, ale stejně to zase skončí v LUGGI. No a nakonec obleky v zahraničí... Můj muž je moc vysoký a já mám zase petite velikost a v ČR mají jen ty průměry, je to problém se tu obléci.

    OdpovědětVymazat
  2. Nice post
    Would you like to follow each other,let me know..

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře