úterý 24. září 2013

Červená

Opravdu přišel podzim, pomalu bych měla přemístit letní věci do krabic a zasunout hodně nahoru do poliček a vytáhnout podzim a zimu, vůbec se mi do toho nechce. Dnes jsem si už trochu uklidila žabky a boty s otevřenou špičkou, ale zdaleka nejsem u konce. 
V sobotu jsme si obědě zajeli ke golfovým hřištím, tak jsem outfit pojala trochu sportovně. Červené úzké kalhoty znáte velmi dobře a už jsem je tady několikrát měla, mám ještě lahvově zelené. K nim bílý svetr do pasu s ozdobou na předním díle, prošívanou bordó bundu s pletenými rukávy, lehký šátek s perlami a kotníkové boty. Psaníčko outfit oddělilo od sportovního dojmu a dalo do elegantního rázu. 
Indeed autumn came, I had to move slowly summer things into boxes and push up to a lot of shelves and pull out the fall and winter, I do not want to do. Today I cleaned up a little flip flops and shoes with open toe, but far from over.
On Saturday we went to lunch, golf courses, so I conceived a little sporty outfit. Red narrow pants you know very well, and I had it here a few times, I still have a bottle-green. These white sweater waist with decoration on the front, burgundy quilted jacket with knitted sleeves, lightweight scarf with pearls and ankle boots. Letterbox outfit off from the sport and gave the impression to the elegant nature.







Bunda Ann Christine, svetr a kalhoty H&M, šála No name, boty z Polska, psaníčko Rock Candy
Ann Christine jacket, sweater and pants H & M, scarf No name, shoes from Poland, Love Letter Rock Candy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře