sobota 28. září 2013

Nový kabátek

Dnešní výlet do Českého Těšína mně přiměl vám nechat nafotit pár fotek mého outfitu a taky prostředí nádherného parku. Příště ho využijeme na projížďku na kolečkových bruslích, nebo na kole.
Poprvé jsem měla na sobě nově ušitý starorůžový kabátek, ve kterém mi bylo úžasně, je právě do tohoto chladnějšího počasí, mám k němu i pouzdrovou sukni, komplet příště. Kabátek jsem doplnila peplum tmavě modrými šaty, modré punčocháče, semišové boty a psaníčko se zlatým řetízkem. Jak se vám to líbí? Hezký víkend všem!:)
Today's trip to the Czech Cieszyn prompted me to let you shoot a few photos of my outfitu and also a beautiful park environment. Next time you use it to ride on roller skates or a bicycle.
The first time I wore a newly sewn dusky pink coat in which I was amazing, just in this cold weather, I got to him and sleeve skirt set next time. I added a peplum jacket dark blue dress, blue tights, suede shoes and love letter with golden chain. How do you like it? Have a nice weekend everyone :)








Kabátek ušitý mamkou, šaty a perlový náramek Lindex, punčocháče a boty Baťa, psaníčko Orsay, brýle Elle
Mom tailored jacket, dress and pearl bracelet Lindex, pantyhose and shoes Bata, love letter Orsay, glasses Elle

1 komentář:

  1. Ten kabát je úžasný, hodil by se mi na ty mé svetry s "netopýřími" křídly :o)))) úžasný!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře