úterý 8. října 2013

Nákup květin

V neděli jsem měla chvilku, tak jsem se rozhodla zajet si nakoupit do Baumaxu pár podzimních květin ke vchodovým dveřím a na balkón. Oblékla jsem si lehký podzimní outfit, který byl sestaven z hnědého plédu, puntíkovaného svetru, bordó legin, kotníkových kozaček, kabelky a šály. Bylo mi v tom fajn. Jak se připravujete na podzim? Už máte prohozený šatník? Já stále ne, ale už se na to chystám.:)
On Sunday I had a moment, so I decided to take a drive to buy Baumax few autumn flowers to the front door and the balcony. I put a light autumn outfit, which was compiled from brown plaid, dotted sweater, burgundy leggings, ankle high boots, handbags and scarves. I was in that nice. As you prepare for fall? Have you picked the wardrobe? I still do not, but I'm going to. :)







Pléd a šála H&M, svetr Bershka, pásek Reserved, leginy New Yorker, kabelka Orsay, boty z Polska 
And plaid scarf H & M, Bershka sweater, belt Reserved, leggings New Yorker, Orsay handbag, shoes from Poland

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře