čtvrtek 23. ledna 2014

Kavárna Provence 

Občas vás tady informuji o nových restauracích, která jsem navštívila a taky jak se mi tam líbilo. Dnes mám pro vás další novou kavárnu Provence, která je otevřená v Ostravě v části Dubina. V centru hodně osídleného sídliště najdete oázu klidu a pohody a to ve francouzké kavárně, která je inspirovaná Provence selským stylem interiéru,pohodu doplňuje francouzká hudba. Z nabídky si můžete pochutnat na rozmanitém množství horkých tmavých i světlých čokolád, káv, čerstvých limonád, dortů, fondue i slaných svačin. Na stránky kavárny se podívejte tady a tady. Moc se mi tam líbilo a velmi často se tam vracím s manželem i přáteli. Hezký večer:)!
Sometimes I here inform You about new restaurants that I have visited and how I liked it. Today I have for you another new café Provence, which is open in Ostrava in the Dubina. In the center of a lot of populated part of towm, you will find an oasis of peace and quiet in the French cafe, which is very created like Provence- interior style, peace is completed by french music. From the menu you can taste a lot of hot dark and light chocolates, coffees, fresh juice, cakes, fondue and savory snacks. On the web site of this cafe you can search here and here. I liked it very much, I'm going there often with my husband and friends. :) Have a nice evening!






2 komentáře:

  1. Vypadá to tam krásně.
    Přeji hezký víkend, Kate!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta kavárna nemá chybu!!!! Jejda, tím medovníkem jsi mi udělala chutě :o))))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře