středa 5. března 2014

V čem jít na procházku?

Víkend byl nádherný, stihla jsem toho hodně udělat doma, ale i zároveň si zajít ven a užít sluníčka. Na procházku jsem se oblékla pohodlně a účelně. Šedé kalhoty, které mohou připomínat tepláky jsem si velmi oblíbila a zdobí ho dole na nohavicích růžové zipy. Dále jsem si vzala červenou péřovou vestu, se žlutým dlouhým svetrem, hrubý šál a tenisky. Procházky jsme zakončili návštěvou Provence kavárny, o které jsem vám už psala. Ochutnala jsem domácí limonádu a dezert. 
P.S. Kdo jste z okolí Ostravy, nebo okolí, tak mám pro vás informaci. Od 14.-16.3. bude ve Fóru Nová Karolina Antistresový festival s první letošní night shopping, program najdete zde.
Hezký večer všem:). 
The weekend was wonderful , I managed to do a lot at home , but also while I go out and enjoy the sun . On the walk I dressed comfortably and efficiently . Grey trousers that can remind joggers I loved using it and It is decorate the bottom leg zips pink . Then I took the red feather vest , with long yellow sweater , scarf and sneakers rough . We finished the walk with visiting Provence Cafe , which I  wrote few weeks ago. I tasted homemade lemonade and dessert.
P. S. Who are you from around Ostrava , I have some information for you. From 14. to 16.3. will be at the Forum Nová Karolina Anti-stress with this year's first festival night shopping , the program can be found here .
Good evening everyone :) .






Vesta Husky, šála H&M, svetr Takko, kalhoty Gate, tenisky Baťa, brýle Terranova
 Husky vest , scarf H & M , Takko sweater , pants Gate , Bata sneakers , sunglasses Terranova



2 komentáře:

  1. Jo, procházkové víkendy zakončené kávičkou a dezertíky, to taky miluju. Ale většinou jen dodělávám resty, co jsem přes týden nestihla:-(

    OdpovědětVymazat
  2. I na procházce vypadáš jak na přehlídkovém mole :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře